Fairy Tail (2018) Episode 30
PG-13
Gray and Juvia sub

4.8 (484 votes)
Aired 1 month ago
Updated June 19, 2019 · 10.7k Views · by u/ZyFinity

Comments

u/Nyeh · 1 month ago
Why don’t they just die
u/OnlyGraD · 1 month ago
if this ain't me
u/Little_Charliy · 1 month ago
Fuck you
u/Nyeh · 1 month ago
There’s already so much characters and they don’t even let one of them die, not even lissana was dead
u/Sunny649 · 1 month ago
If Gray is still sane he'll postpone his fight against Natsu for now... hmmm.... He has no reason to fight Natsu over the Zeref and the 12 Spriggan for now even if "E.N.D." has been his goal for a while now.
u/xKitts · 1 month ago
Noooo Juvia omgomgomgomgomgomg noooooooooo ahhhhhhhhhhhhhhh
u/WarWolfCZ · 1 month ago
I did not knew that Gray had Stand :D [That fast punching moment]
u/Little_Charliy · 1 month ago
*know not knew
u/limolimbo3 · 1 month ago
It left me in tears
u/jamias290 · 1 month ago
how tf is this here
u/OvO_ · 1 month ago
Juvia died, good stuff happens just every episode.

And wow that blue haired dude, goes to sans mode.
u/Yuta · 1 month ago
Spoilers
u/limolimbo3 · 1 month ago
It left me in teara
u/Tenny · 1 month ago
Just brilliant.
u/wolfy21 · 1 month ago
wow such a shock
u/kubongaming · 1 month ago
it's finally been revealed
u/Djtrizzle · 1 month ago
Kind of glad Juvia survived, but they didn't need the flashback. Also Natsu Vs. Gray, final fight, 1v1 4 hokage mountain.
u/Alpha316 · 1 month ago
Shes alive why so many pointless flashbacks
u/queenhany · 1 month ago
this episode makes me cry
u/daddypatties · 1 month ago
if this made y'all cry I don't think y'all would stand a chance watching blue exorcist... that hits the feels ... hard
u/Comrey · 1 month ago
"This guy who just brainwashed me into fighting one of my closest friends to the death is also saying my childhood friend is my greatest enemy. Yeah that seems legit, I think I'll totally take his word for it" - Gray

I mean, bluedude isn't actually lying, but Gray has no logical reason to believe him lmao...